Eμβόλιο AstraZeneca:Ερευνητές υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν την αιτία που προκαλεί τις θρομβώσεις


Ερευνητές υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν τον τρόπο με τον οποίο προκαλούνται τα πολύ σπάνια θρομβωτικά επεισόδια μετά τον εμβολιασμό COVID με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) συνεχίζει να διαβεβαιώνει το κοινό σχετικά με την ασφάλεια του εμβολίου COVID της AstraZeneca COVID-19, αν και αρκετές χώρες έχουν επιβάλει νέους περιορισμούς στο προϊόν, λόγω της σύνδεσής του με μια σπάνια διαταραχή πήξης.

Η χρήση του εμβολίου έχει διακοπεί για άτομα ηλικίας κάτω των 55 ή 60 ετών σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες και στον Καναδά μετά από αναφορές για προθρομβωτική διαταραχή και θρομβοπενία, κυρίως σε νεότερα άτομα.

Τώρα, διατίθενται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προθρομβωτική διαταραχή. Το εμβόλιο φαίνεται να συνδέεται με μια κατάσταση που μοιάζει κλινικά με την προκαλούμενη από ηπαρίνη θρομβοπενία (HIT) και που εμφανίζεται κυρίως σε νεότερες γυναίκες. Οι ερευνητές έχουν περιγράψει κλινικές και εργαστηριακές λεπτομέρειες εννέα ασθενών από τη Γερμανία και την Αυστρία που εμφάνισαν αυτήν την πάθηση 4 έως 16 ημέρες μετά τη λήψη του εμβολίου AstraZeneca σε προπαρασκευαστικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στις 28 Μαρτίου στο Research Square .


Πηγή:dikaiologitika

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια